:)

Sve sto sam imala njemu sam dala,
Da je on samo san i to sam znala,
Letela sam visoko i o njemu sam sanjala,
Sve vise i vise sam na dno padala,
Pokusala sam da moje misli od njega beze,
Ali moje srce za njegovim ocima teze,
Htela sam da odustanem i bila sam spremna na sve.cak da prodam i svo je sne,
Ali shvatila sam da ga volim,i da moj zivot bez njega ne ide,ne,ne..
 
Evo napisala sam pesmu…kao sto sam i rekla NE MOGU ODUSTATI…VOLIM GASuvise ga volim da bih odustalaCak bih i umrla za njega…Hvala sto ste uz mene,malo sam tuzna ali zivot ide dalje,ako je sudjeno bice nesto od nas…Ljubim vas und Volim….
Hvala Andrei,Gagi,Dariji,Tianni,Emi,Seki Vanji,Amri,Nermi,svima vama,sorry ako sam nekog propustila(prepoznace te se)SVE VAS VOLIM-ZAPAMTITE TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
darkdoll999

25 komentara

  1. jaoj…junawi…pesmica…ovaj…ovaj…::((((
    PREDIVNA!!!
    ahh…tako je!nema odustajanja!zivot tece,i tece i tece…putevi sudbine su jaaako cudni i nikad ne znas sta ce biti sutra!!!ja sam to naucila konacno i koliko god da iznutra umirem,moram biti jaka i dokazati sama sebi da nam zivot da ono sto zasluzimo!zato nema odustajanja!!!a ja se nadam da sam zasluzila makar na malo da ga vidim,i nista mi ne treba vise!!!!znaci…leb’ die sekunde!!!!
    wowim te mucho!!!!!!
    kissssssssssssssssssssss
    kisssssssssssssssssssss
    kisssssssssssssssssss
    kissssssssssssssssss
    kisssssssssssssssss
    kissssssssssssssss
    kisssssssssssssss
    kissssssssssssss
    kisssssssssssss
    kissssssssssss
    kisssssssssss
    kissssssssss
    kisssssssss
    kissssssss
    kisssssss
    kissssss
    kisssss
    kissss
    kisss
    kiss
    kis
    kiss
    kisss
    kissss
    kisssss
    kissssss
    kisssssss
    kissssssss
    kisssssssss
    kissssssssss
    kisssssssssss
    kissssssssssss
    kisssssssssssss
    kissssssssssssss
    kisssssssssssssss
    kissssssssssssssss
    kisssssssssssssssss
    kissssssssssssssssss
    kisssssssssssssssssss
    kissssssssssssssssssss
    kisssssssssssssssssssss
    kissssssssssssssssssssss

  2. TAKO JE NEMA ODUSTAJANJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Inace i ja sam htela da odustanem ali jednostavno nisam mogla….JEDNOSTAVNO NE MOGU!!!!USLI SU MI U KRV…………….Nego srecice dobra ti je pesma…AJ ljubim te,napisala bih ti ja veci kom al uskoro mi nestaju sati,tako da ljubim te!!!!KI$$

  3. ej desi ti meni lubavice !!jojjjj pesma je stvarno fenomenalna prekrasna je stvarno!!
    i sta god ti odlucis ja sam uz tebe i uvek u te podrzavati!!!i treba svi da budemo jaki i da guramo napred!!!ljubim te !!!!e sada cu napravti novi postic!!!!!PUNO TE VOLIMMMMMMMM

  4. TOOOOO LJUBAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hehe znala sam ja da neces odustati nikad…cim sam ti sinoc cula glas znala sam da se nisi promenila!!!!!
    pesma je [relepa i iskrena bas kao i tvoja ljubav prema billu!!! a onaj sugavi post od juce ti je najgori u zivotu…i nemoj da se ponovi da opet ukucam tvoju blog adresu i vidim tako nesto…. JER TI GA SUVISE VOLIS DA BI BILO KO MOGAO DA TE NAGOVORI DA PRESTANES…I ZNAM MOZDA CES JOS NEKOGA TAKOI ZAVOLETI I BITI SA NJIM SRECNO ZALJUBLJENA ALI BILL ZAUVEK OSTAJE U JEDNOJ POLOVINI TVOG SRCA….A TAJ ISTI SLUCAJ JE SA TOMOM I SAMNOM…….

  5. VOLIM TE MNOGO TIJANICE I ZELIM TO DA ZNAS U SVAKOM TRENUTKU DA ZNAS DA IMAS VANJU, MENE, TIJANNU, ARMU,DARIJU I OSTALE KOJE SI NABROJALA I DA ZNAS DA CEMO TE UVEK VOLETI….

    MNOGO MI JE DRAGO STO CEMO BITI ZAJEDNO KAD PADNEMO U NESVEST KAD IH VIDIMO…IMA I VANJA DA IDE VIDECES…ONA JE STRASNO JAKA LICNOST I NECE NIKAD ODUSTATI…BORICE SE DO ZADNJE SEKUNDE…A AKO NJENI TO UPROPASTE TESKO NJIMA:))))
    ALI ZNAM DA NECE….. VOLIM TE PUNOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  6. eej srce..evo i mene…. 🙂
    napokon…hehe
    nisam dugo bila… jao suuuper ti je ovaj post… 🙂
    samo tako nastavi… i svidja mi se ono sto si gore napisala- bill i love you i ona slikica…. i sto si malo promjenila naziv bloga :))
    sve super!! kad ides na konzert… eee…blago tebiiiiiiiiii

  7. hy!!
    ma hvala na komentaru!!!
    ja ti takožer obožavam tokio hotel i volim Billa!!
    i sterebn fur dich je preljepa pjesma!!
    možda objavim i prejevod ubrzo…
    evo link mog 2. bloga o TH: bill4everwhitme.blog.ba
    eto pa me možeš posjetit
    pozz i pusa,čitamo se ;);)

Komentariši