10.04.2007-OSTVARENJE MOG SNA!

U naslovu stoji jedan datum a kada dodje on,meni se ispunjuje zivotna zelja i san!!!!!Dolazi TH u Madjarskoj i ja idem na koncert,nadam se da cete i vi a ako ne mozete ne brinite,docice oni i u Srbiji!!!
Pozdrav svim fanovima TH-a!Ko njih ne voli neka mi kaze objavicu nesto i za njega da bi mu bilo zanimljivo!Volim vas!Ostavljajte komentare!Ako ne gotivite TH recite sta hocete i objavicu vam!
Evo jednog intervjua:
STA KAZETE KADA U JAVNOSTI CUJETE DA PRICAJU DA STE GAYEVI ITD.?

Bill:Ne obracam ja bas puno paznje na to,ali nekad bas preteraju.Pricaju da idemo u clubovima u kojima NE SMEMO da ulazimo za one preko 18 god.Ali me nervira sto pricaju svasta o Tomu.Kao on iskoriscava cure jer je popularan.To nije istina.Mada mu i ja u sali kazem nesto takvo.
Tom:Da,da,kako da ne,u Sali-ono sto mi ti kazes MNOGO je gore od onoga sto pise u novinama.Kad bi oni vidli samo slike na kojima si takooooooooo ,,lepo ispao,.Sta li bi onda bilo(Bill ga krisom ucutkuje).Ali imam i ja isto takvih slika pa bi mo..(Bill ga prekida)
Bill:Hey,Tome,cuti malo.Nemoj da ja progovorim o tvojim slikama!!!!
Tom:0ki,ljutko cutacu!
Bill:Sta je sad bre nemoj sada da t…(sada Tom njega prekida)
Tom:Sta hoces,stariji sam od tebe (uzasan smeeeeeeeeh :))))))))))
Bill:Kako me saamo nerviras sto se hvalis da si stariji.
Tom:Ajde pa ti si egocentrican a ne ja, zato cuti!11

POBOGU AJ SE NE KACITE VISE! :))

Tom:Oki,ja ne zelim,Bill prvi poceo!
Bill:Poceo je nesto da prica na nemackom(nemam pojima sta)

MOZEMO LI PREC NA DRUGO NEKO PITANJE??

Tom:S moje strane da!
Bill:Ooo ajde…

DA LI STE DO SADA IMALI SEXUALNE ODNOSE I KADA STE PRVI PUT?

Bill:Uuuuu pa to je jako nezgodno pitanjee…..
Tom:Mene nije stid da kazem!Imao sam!!
Bill:Tom,to je trebalo znaciti da se JA stidim!!?!?!?!?!?!?!??!?

EHEEEJJ DOSTA SVADJE,MOZETE MI ODGOVORIT NA PITANJE?

Bill:0ki,odgovorit cu vam!!!!
Tom:Ajde,ja sam svoje zavrsio!
Bill:Sex sam mozda imao,a mozda i ne…
Tom:Bille,zasto vise okolises?
Bill:Pa ne okolisam rekao sam samo da nisam imao a mozda i jesam!

PA JEL JESI ILI NISI?!!??!

Bill:Ja sam lepo rekao da i jesam i nisam,shvatate li(a onda tiho pevusi pesmu LIEBE IST od Nene(bas EXTRA pesma)
Tom:Sad ce on opet da nam peva.

PA NE SHVATAMO BAS NAJBOLJE,ALI OK…

Bill:Molim vas sledece pitanje(jos uvek peva)

TI BAS VOLIS DA PEVAS?

Bill:Da,pa zar vam to smeta???
Tom:Me ne,nikako,samo si mi ,,PROBUSIO,, usi!Salim se BRUDER,ti pevas EXTRA..
Bill:Oooo bato sta ja to cujem
Tom:Pa to je istina.Ne pevas ti za dzabe u bendu.
Bill:Ma salim se.Znam ja i sam da pevam EXTRA (puno smeha,i onda on opet peva od Nene pesmu RETTE MICH!)…
Tom:Uhhh…Sta sad mogu da kazem,sve vidite sami….Eto takav vam je moj brat :DDDDD

VI STE TAKO OPUSTENI PRIVATNO,ALI MNOGIMA NE IZGLEDATE TAKO…

Bill:Bas me briga sta oni misle o meni i Tomu,nas dvoje smo ovakvi kakvi smo,a i necemo se menjati zbog drugih.
Tom:Da,Bill,upravu si u potpunosti
Bill:Jer ovo sve.Mi nemamo puno vremena.ZURIMO!!!!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

darkdoll999

3 komentara

Komentariši